RSA

WAT IS RSA?

Wie zijn wij?
Wij, RSA122, dé explorers van scouting Mill, beleven elke vrijdagavond allerlei avonturen. Zelf mogen we ons programma bedenken, ontwikkelen en natuurlijk uitvoeren. Hierbij krijgen we hulp waar nodig. Om niet te vergeten, hebben we naast onze vrijdagavonden ook nog onvergetelijke kampen en werkenden in binnen- en buitenland. Gezelligheid bij het kampvuur is waar wij om staan. Als 15 tot 18 jarigen gaan wij elke uitdaging aan.
Wij zijn:
51% Crazy
39% Teamspirit
32 % Survivor
--------------------------+
Wij zijn 122% RSA

Ben jij tussen de 15 en 18 jaar en wil jij je eigen plannen maken? Word dan Rowan of Sherpa! De RSA-leden organiseren hun eigen activiteiten zoals een expeditie in binnen of buitenland. Ga zwerven in Zweden, een gps-tocht lopen in Luxemburg of bergbeklimmen in Zwitserland.
Ook organiseren ze spectaculaire evenementen en uitdagende outdoor activiteiten.

Neem contact op via rsa122@scoutingmill.nl, of meld je aan op onze aanmeldpagina.