LID WORDEN

Ben je na het bekijken van deze website of de verhalen van je vrienden of vriendinnen ook zo enthousiast geworden over scouting? Of ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging? Bij ons ben je aan het goede adres als je tenminste houdt van actie, spanning, knutselen, koken, kamperen, vuur maken en samenwerken! Gebruik de scouting loopbaanberekenbaar om te kijken wat voor toekomst scouting voor jou in petto heeft!

INSCHRIJVEN

Natuurlijk kun je bij ons eerst een paar keer komen kijken bij de speltak van jouw leeftijd. Na 3 keer weet je zeker dat je zo’n geweldig avontuur niet wilt missen, en kun je je aanmelden om lid te worden.
Download hier je AANMELDFORMULIER, vul het in en geef je af bij je leiding. De leiding zorgt voor de rest.

Als je lid bent geworden van Scouting Mill betekent dat nog veel meer. Scouting Mill meldt jou namelijk ook automatisch aan bij Scouting Nederland waardoor je meteen lid bent van één van de grootste verenigingen van ons land.

LEERGELD

In steeds meer gezinnen is het niet haalbaar om de kinderen mee te laten doen met sportclubs, muziekles of andere activiteiten. De kosten voor lidmaatschap van een vereniging voor hun kinderen, zijn voor steeds meer ouders niet meer op te brengen.
Stichting Leergeld Land van Cuijk biedt financiële hulp aan alle kinderen tot 18 jaar van ouders met een laag inkomen, woonachtig in het land van Cuijk. Kijk voor meer informatie eens op hun website.

AFMELDEN

Soms is het i.v.m. bijvoorbeeld een bijbaantje of een andere hobby niet meer mogelijk om mee te doen met de activiteiten van Scouting Mill. Natuurlijk is het dan mogelijk om het lidmaatschap op te zeggen.

Geef bij de leiding van de desbetreffende speltak aan dat je gaat stoppen, vanaf wanneer je gaat stoppen en waarom je gaat stoppen. De reden waarom je gaat stoppen kan voor ons leerzaam zijn voor de toekomst. De leiding geeft de afmelding door aan de ledenadministratie.